.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور معاون استاندار ؛
شهردار جدید بابل معرفی شد
اردشیر مقیم پور بیژنی روز پنجشنبه باحضور معاون عمرانی استاندار مازندران و جمعی از مسئولان محلی به عنوان شهردار جدید بابل معرفی شد.
شهردار جدید بابل معرفی شد

به گزارش شمال نیوز، معاون استاندار مازندران در این مراسم با اشاره به صدور حکم وزیر کشور برای شهردار بابل گفت : ساماندهی ساخت و سازها در بابل باید براساس یک اسلوب مناسب متاثر از معماری اسلامی و ایرانی در دستور کار شهردار جدید قرار گیرد.

علی نبیان افزود : با توجه به شرایط جوی مازندران متاسفانه فضای سبز به اندازه مطلوب در شهرهای استان مورد توجه قرار نگرفت و در افزایش سرانه فضای سبز در بابل شهردار جدید باید تلاش بیشتری کند.

وی اظهار داشت : تدبیر در امور شهرداری این است که با تصمیم های درست و بهنگام شهد خدمت رسانی را در کام شهروندان شیرین کنیم.

او ادامه داد: مردم ما در طول انقلاب اسلامی رشادت ها و از خود گذشتگی های زیادی از خود نشان دادند و امروز وظیفه ماست که بدون منت به آنان خدمت کنیم.

امام جمعه بابل نیز در این مراسم گفت: بازگشت حس اعتماد مردم به شهرداری می تواند بزرگ ترین دستاورد برای شهردار باشد و شهردار جدید بابل باید تلاش کند تا حس اعتماد مردم به تصمیمات شهرداری را افزایش دهد که این اقدام مشارکت مردم در توسعه شهری را زیاد خواهد داد.

حجت الاسلام حسن روحانی افزود : بر اساس آموزه های قرآنی و اسلامی ما خداوند کارهای بزرگ را دوست دارد و شهردار جدید بابل با انجام کارهای بزرگ ضمن کسب رضایت خداوند ، شهروندان را نیز خوشحال کند.

وی گفت : اگر مردم و یک جامعه اهل نظم باشند برکات زیادی برای آن جامعه به ارمغان خواهد داشت و شهرداری می تواند در برقراری نظم شهری تاثیرگذار باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بابل نیز با ارائه گزارش عملکرد مجموعه شهرداری بابل گفت : فرآیند انتخاب شهردار جدید برای اولین بار با فراخوان گسترده آغاز شد .

فرامرز ابوالحسنی افزود : 28 نفر برای تصاحب کرسی شهرداری بابل برنامه خودشان را ارائه دادند که در شورای اسلامی بررسی شد که در نهایت پنج نفر انتخاب شدند تا به طور مستقیم در شورا برنامه های خودشان را ارائه و از آن دفاع کنند.

او ادامه داد : شورای اسلامی شهر بابل با بررسی دقیق برنامه های این افراد اردشیر مقیم پور بیژنی را به عنوان شهردار انتخاب و به وزارت کشور معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز درشهرستان بابل: بیژنی از بین گزینه های ملایی، کبود فیروزجایی و خداداد توانست با کسب 11 رای موافق، به عنوان چهل و یکمین شهردار بابل برگزیده شود.

شهردار جدید بابل پیش از این سمت مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران بود.

وی که کارشناس مدیریت شهری شاخه حمل و نقل و ترافیک است همچنین عضو هیات مدیره و مدیر عامل صندوق قوامین ، مدیر امور رفاهی و تفریحی سازمان های مختلف ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران، مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد تهران، مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و مدیر عامل و عضو هیات مدیره سازمان پایانه ها و پارکسوارهای تهران بود.

بیژنی همچنین عضویت در هیات مدیره اتحادیه پایانه های شهرداری های کشور، هیات مدیره سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و هیات امناء و هیات مدیره موسسات خیریه را درکارنامه خود دارد.

شهرستان بابل بیش از520 هزار نفر جمعیت دارد که نیمی از آنان در شهر سکونت دارند .

یادآوری میگردد: دراین مراسم ازفرهاد عسگری شهردار سابق بابل بااهداء لوح وهدایایی نیزتجلیل و اردشیرمقیم پوربیژنی به عنوان شهردار جدید بابل معارفه شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امیر 9 بهمن 1394
سردار مبارکه
حسن 10 بهمن 1394
هزار توی بابل " قلق گیری " نیاز دارد . قلق گیری " توانمندی " می خواهد . توانمندی با " تجربه " کارساز است . تجربه " اجرا " را یاوری می کند . اجرا " روحیه جهادی " می خواهد و همه اینها با " شهردار بیژنی " هست . اگر دست همیاری دیگران به این مجموعه اضافه شود ، اگر عرصه مجازی جایگه طرفداری های کورکورانه نباشد و همه را ساز ناکوک نپندارند ، اگر انتقادهای غیر سازنده حاکم نشود و اغلاط دیکته نانوشته نگیرند و اگر خردورزی جاری فکر و ذهن همه ما شود ، آستین همت ما دست با کفایت شهردار بیژنی را در اختیار دارد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.